dAte Of bOth

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 18 December 2011

fam!ly dAy~~~~

yeahhh..yeeaahhhh...huh!
now saya skunk ade kat kl *umah my sister ayu...smlm xsmpt nak updates maklum la drive dari tgkk to kl tersngt la mletihkn hahahah *cam gi mne je ek...dengan melayan ank2 buah huh!! smpai2 je saya kene msk coz my sister xsempat nak masak biase la ank da 3org so mse pun terhad lalu saya menawarkan diri utk masak kikik *tgk saya adalah adek yg bek kn?? wekkk....kami smpai pun mse tu dlm kul 11 so mmg time2 owg tgh mse utk lunch...nak tau saya masak ape je??hahah...*jgn gelak ea aku cium ko nnti, saya masak nasi je kakakaka...k2 cik jaja ni byk men la kn3? menu saya mse tu ialah udang msk smbl, sayur berandi btol ke xeja ni? n kari ayam...wahhh cam sedap je bnyi, nak tau sedap ke x? tnye la yg mmakannye punnnn.... nyum nyum nyum, utk pngthuan smue saya adalah alergik mkan udang ni *jakun btol xle mkn udang...wlupun saya terpkse msak udang n terpkse jugak mngambil bau je ok...*jgn ngde2 nak mkn kng xpasal2 garu satu bdn...tp kami ade stu persmaan tau *kami ske mkn ketam kn3 b?? hmmm...ingt lg mse berbuke pose ssme kat umh eden, mkn nsi berlaukkn ketam pastu karen xde!!! lawak3 *mkn gne lilin...bkn sng nak dpt mkn cmtu mkn dlm keadaan yg gelap teettt....

beberapa jam yg lalu....

ari selasa kami sekeluarga akan gerak gi holiday kat BKT TAMBUN gitu!!! sonok...sonok...sonok, mcm2 persediaan yg da di uat siap ade sukanneka lg...biasela ank buah kn rmai so ble lg nak bermesra2 ngan dieowg kn? *moksu kn ske mlyan hihihi :) ... hadiah2 pun da lme saya siap bungkus berdiri megah di atas meja haha...da lme kami sekeluarge xkumpul cmni, setiap tahun mezti ade family day ni...bergumbira sssnggtt!!! hahha...taun lepas family day kat umh banglo abg saya yg first kat pertang n9 tp umh tu da xde coz my bro tu da pindah tmpt kojenye, now die skunk ade kat sarawak jauh kn?? *saya pun xsmpai sne lg tggu honeymon nnti la bole x en.boyfrendz?? haha... *kn da jnji nak gi honeymon kat genting!! ee...da mle la tu gtal nak kwen weekkkk, 2 taun lepas kat a'famosa melaka kat ctu pun syok jugak...hmmm rindu sngt kngan2 dlu ngan family skunk da beso so mlu2 la ngan abg2 ipor kikiki.. *mlu ke? luar biase aku ni...


Tambun...oh Tambun!!! *my abg ipor saya ckp kat ctu byk hanto hhaha... siot je!!


Elak aku tido dlm kete je nnti tkot punye pasal...becerita sal tambun ni my en.boyfrendz pun ade kat perak skunk tp tu bpe ari yg lepas lo...ttibe hp saya berbnyi tnpe di duge!! haaa...tgk2 no 014 n bpe enta ingtkan xnak angkt tp my mon berkobar2 suh angkt die ckp my hubby col tu *amboii sape awek die skunk ni? ade share ke ape?hhahah...so angkt je la dlm aty berkte2 *hmmm tu bkn b kot ni mzti bdk2 umh swe...angkt2 je ttibe dngo sore lelaki,wahhhh...hnye tuhan je yg tau perasaan saya mse tu!!! da bertakung kot airmte mse tu klu kelip mzti da terburai airmte tu tp nseb bek my mom ade depan saya so xkan la nak nangis..huh!! mlu lo saya nnti hlg keayuan saya ok wekkkk, perkataan pertama my hubby sebut ialah tettt....*rahsie ok!!! rse cm di awang-awangan je mse tu hahah *padahal nak ngis da tp sje xnak ngis mse die tgh col coz xnak patahkan smgat die...sdih sngt time tu n saya tau my hubby pun sebak *so klu due2 da sebak ape jdi ek mse tu?? tettt...rahsie lg ok!!! sory la privacy kami berdue haahaha...gedix sgguh mympah mak kn3 watever la der!!
lame gak kami berborak2, sedih kot dngo cite die mcm2 dugaan die dpt tp die still kuat lg mnempuh tu smue...saya tabik la tuan!!! satu je saya terharu sngt2 coz die snggp pnjm hp owg coz nak col saya...thankz sngt b coz da bersusah payah smpai cmtu muahhhhh gande 23 *sinar fm hahaha... orkit xmntk pun tu smue, orkit juz hope b sihat n kuat mse kat sne tu pun da kre ckup pd orkit...da bgtau die nak gi perak mggu ni tp ingt le jmpe ke?? die enta kat hutan mne gaknye hahaha... xksh la jmpe or terjmpe nnti *chewahhh ade hati tu nak jmpe, xpela tggl bpe ari je lg b nak abizkn?? yahhhoo!!! sedang menghitung ari kiki.. mmg aku xlekat umh la pasni wekkkk *ade aku kesah!!!


dala pnt la.. ank buah gue pun sibuk nak taip gak *elak kene penampo kng garangnye moksu!! haha..xde maknenye huhu

* DOAKAN PERJALANAN KAMI OK amin...


TAMAT SUDAH :)



No comments:

Post a Comment