dAte Of bOth

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 13 December 2011

sesangat merinduinye punn....

sory my mom!!
*merajuk xnak mkn*
Firstly...nak bgtau arini sharian saya xmkn,nak tau npe?? haa...biala rhsie teettt *jgn gedix sngt cik jaja oii..jgn uat mke mnympah ea kikii...cmni saya merajuk ngan my mom coz sbenarnye saya da bngn lewat sngt arini teettt *sory en.boyfrendz xsngje lo bngn lmbt...mzti nak taukn brpe lewatnye saya bngn arini, bgitu mngamuk my mom n inilah ayat2 die yg msih terngiang2 kat tbing2 tlinge saya ni..
*cik jaja oii cbe tgk jam kat dinding tu pkul bpe?hee...uat mke ayu dan smbil mnjwb baru kul 9 pagi mak..kple hangguk ko tp mak saya xckp cmtu la sje uat gimix wekk.. 9 pagi ea sok aku bg ko pkai spek mte ea ko tgk jam tu da mnnjukkn da pukul 10-6+3-1+3-5=??? hahaha...tlg la jawab sndri kul bpe ea *mlu nak sbut tettt...mne la xkne mrh kn pastu dngn prsaan yg agk sedih kne mrh n mmbebel (siap nak ngadu ngan en.boyfrendz kot) eleehh...b ske le tu weekkk, so sy bertekad xnak mkn mrjuk la knon..da bpe kli my mom pggl suh mkn tp maklumla org tgh mrjuk kn lalu mndiamkn dri di dlm kamar saya yg cntik ni..cntik ke??srbut je aku tgk haha, ttibe airmte ni kuo tnpe di dge..lincah je die mngalir cm air sungai, xtau la npe sdih sngt time tu...hmmm sbnarnye saya TERsangtla merindui kekasih saya My Hubby (superhero malaya cik jaja)

  • for my mom saya nak mntak ampun ssngt coz klu da uat mak kcik aty ngan ank mak yg degil ni...saya xde niat pun nak bgn lmbt tp setan2 ni sllu mnyesatkan mnusie tett...padahal mlz nak bngn kn cik jaja??? 
  • to my hubby orkit nak bgtau yg orkit terlalu merindui b...hmmm sedihnye!! b...xmo hncurkan harapan orkit k, orkit snggup tggu b!! papepun b uat la yg terbek utk kite n fmly b..orkit sntiase berdiri di blkng b!! luv u damn much SYAFIQ IZWAN.. muaahhhhh,muaahhh,muahhhh.. bucuk!!
 alololoo...tweetttnyee!!!! weekk :p

 *ade aku kesah*









No comments:

Post a Comment