dAte Of bOth

Daisypath Anniversary tickers

Friday 6 July 2012

bRoKeN hEart

hnye airmte mnemani mlm ni :(

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja

hmm..lagu ni mmg beri seribu mkne dlm dri aku, sejarah lgu ni pun dari seorg kawan pmilik lgu ni bnuh diri coz kecewa dlm cinte..atau aku pun akn jdi cmtu jgk? Ya Allah kau tetapkan iman aku supaya aku lebih kuat utk bangkit n terus hidup..tp aku tau aku tak sekuat mne utk tahan sakit bile kecewa cmni, perit!! sakit!! sakai!! smue ade.. entala ape slh aku kn smpai di pergunakan cmni?? salah ke klu aku nak jdi yg terbek dlm idup die n mmg itulah care aku tp ape yg aku uat smuennye hnye dpt keperitan dlm dri aku sndri..aku mnymk ke dlm idup die?? aku gnggu idup die ke?? ke aku da xdperlukan lg dlm idup die?? aku ni hnye wanita yg sngt lemah n mudah sgt tersentuh ble jdi cmni..arini aku mmg sedih gler xtau la npe mybe slme ni aku le thn tp arini aku cm terase sgt2 ape yg die uat kat aku dari shari ke shari..ckupla uat aku rse tersekse cmni sakit!!!!!!!! xde sape le thu ape yg aku rse n aku trime slme ni, puas aku cbe nak jdi yg terbek utk die tp die ckit xpnh nak hargai..dalam aku tgh bersedih ni xde sape yg tau, aku pndm sowg2 n aku xmntk pun nak di belai tp tolongla fhm ape yg aku inginkn..aku perlukan perhatian tu je!!! salah ke?? malah die le biakan aku sowg2 duk mlyn perasaan n die nyenyak di buai mmpi tp aku??? nmpk sngt dimne kpntgn aku dlm drinye juz mghntar skpng msj..plz la smpai ble nak uat aku rse cmni..aku da xsggp nak rse cmni, penat?? smue owg pnt tp yg pntg haty tu..k klu pnt tu lg pntg xpela go on la,aku tau aku xlayak uat die, aku ni kerdil sgt pd pndangn sape2..aku ade maruah n bkn cmni die nak lyn aku..aku pun ade perasaan jgk tp entala mmg ssh klu nak bg owg sng ngan kite right??
papepun aku redha je di ats ketentuan,slgi ade persefahaman tu ade antre kami ade lah..klu die bkn jdohku kau jauhkan lah aku dan die hope xde sape le sakit mnykiti, aku tau bkn sng nak lupekan owg yg btol2 kt love  slme ni n ttibe die hlg dlm idup kt tp klu itu ketentuannye aku trime...klu die lbh pntgkn kerjaya die xpela, aku fhm kerjya die sgt berat tp ble lme2 cmni aku rase aku terabai sgt2,aku xbole nak rse cmni tiap2 ari..mngggu..mnggu..dan terus menggu...sedih..mengis...skit aty..smue da sbti dlm dri aku...k ar xde mod nak luahkan,ape yg di buat slme ni sme je...hope die le brubah n sedar ttg sape dri aku dlm idup die, hargai la sseorg slgi die msih ade d cc n jgn mnysal suatu ari nnti..

 









 

No comments:

Post a Comment