dAte Of bOth

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 31 July 2012

sMiLe_hEArT

bermulanye di sini...hee~~~

huh!!! puas sudah slme ni kperitan yg di alami slme bbrape ari yg lalu..untuk pngtahuan tuan2 dan puan2 pd bulan ni n pd stiap ari jumaat juga kami perlu berjge2 coz da bpe mggu kami bergduh pd ari tersebut...jenuh nak lalui hari2 tu, setiap yg berlaku ade hikmahnye right?? malah kesedihan aku di balaz dngn satu brite yg mngembirekan pd hari ini...nak tau ape bnde tu? ngee~~~ jeng jeng jeng...ape yg die pnh jnji kat aku akhirnye die buktikan jugak, xsngke die uat tu smue sbb aku tp yeke?? hee~~ ke aku yg prsan ni... tp xpela asalkan ape yg die jnji die da uat,tu da ckup sgt bukti die btol2 love kat aku..ade ke boy nak uat cmni?? klu bg 10 pun lom tntu ade..weekkk
  
JNT 2127...
nmpk xnumber yg tertera tu, agk2 no ape?? ni la bkti die...rse terharu sngt ble die uat cmni kat aku, tula tarikh bufday kami n tertera di sbuah kereta bwarne putih hee~~ 21 april 1991 n 27 jan 1991..wlupun aku lbh tua dri die tp aku still nmpk mde ok!!! haha..nak d bndingkan ngan die wekkk, mcm2 die tipu aku n die ckp xnak uat no flat kete die tu..akhirnye kte2 die tu da terbukti!!! :)).. aku mmg rse gumbira bercmpo terharu ckit n xtau nak ckp ape...hmm itulah number keramat antre kami,ble aku da ade kete nnti number ni jgk aku akn plih..number hp aku pun lebih kurg je coz tula tarikh istemewa antre kami...aku akan igt number ni smpai ble2, istemewakan number kami ni n ia akn tersemat di hati smpai ble2...yeaahhh!!

tiade ape yg dpt ku berikan dan dengarlah coretan adinda kpd kekanda...


kekanda...fes tiade ugkpan slain dri kte2 azimat, I LOVE U VERY MUCH!!! MUAHHH!!!
b thankz tau!! orkit xde ape nak bg kat b tp cyela dngn kjujuran n keikhlsan orkit mncntai b da ckup uat kt kn? tp orkit tau itu smue hnye bole di ugkp dngn mulut shje tp yakinlah orkit akan ttp brde di cc b.. dngn kjjuran b mncntai orkit n ketulusan dlm perhbngan ni da ckup uat orkit rse terharu ngan b..orkit mntk maap klu ade sskli orkit tidak mmhmi keadaan b,kt mnusie biase xle lri dri rse cmtu...kdg2 rse nak pergi jauh2 je ble kperitan tu dtg n ble kbhgiaan tu timbul rse ingin mnjdi lbh rpt ngan b...bulan ni da mcm2 dugaan yg dtg kn b? kt hmpir 2 kali nak brek...tp kt msih kuat utk tahan ni smue n orkit yakin bukan sng nak bne stu hbgan cmni...cyela b tiade sdtik b d cc orkit,orkit hlg sribu mkne dlm dri orkit,b... JNT 2127 da kuo kn? ble b da ade kete ni b jge la dri b bek2 k,jgn bwk kete lelaju,jgn nak kuo selalu, jgn nak mmbzir sllu k hehe...klu orkit xde pun number tu akn tmankn b kn?? ni la kngan yg sgt mnis dlm idup orkit syg.. b da buktikan yg btol2 love kat orkit.. thankz syg!!! thankz a lot... 


selendang berwarne ping berropol2 di atas kple... :))


hmmm...ni pun orkit xsgke jugak,igt lg mse kt gduh mcm2 orkti ckp kn? adatla ble da mrh itulah yg drse.. td b tnjukkn selendang pink kat orkit kn?? b da uat orkit terharu kli ke2 arini, SUMPAH selendang tu mmg cntik sgt... thaknz again dear!!! tp utk orkit ke tu? hee~~~ entala b da byk uat orkit rse bhgie cmni tp b ble stu keadaan yg sgt skit dtg orkit xkuat nak thn tu smue, itulah org ckp kbhgian tu utk smntre je kn tp orkit xnak,klu bole orkit nak kbhgian orkit ngan b smpai ble n smpai hjg nywe kt...klu ksdihan tu dtg orkit xkuat nak tmpuh tu smue syg orkit xtau la npe... skunk ni orkit da tau di mne kjjuran b mncntai orkit, tiade sape le gnti tmpt b..hmmm ttibe trngt smthg n bnde tu orkit xkn lpekan smapi2 ble2.. u are my only love in my heart!!!





~CINTA IS LOVE~


No comments:

Post a Comment