dAte Of bOth

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 21 July 2012

tamat la sudah...

broken heart uat kli ke-2

akhirnye aku kembali seorg tp xpela aku msih ade owg yg sygkn aku,inilah yg dinmakan cinte..klu itu takdirnye aku trime dngn redha..aku xle nak pkse owg utk cintekn aku spnuhnye, aku hnye mnusie biase yg xle lari dri mslh.. aggpla ini stu pengajaran n inilah dugaan kli ke2 yg terpkse aku trime wlupun aku tau aku xkn kuat utk tempuh ni smue.. aku xslh kn sape2 n aku da tau kat mne slh aku,hope aku arap aku le ubah prngai aku jdi yg lbh bek amin... 5thn penantian aku utk die tp akhirnye penantian aku di balas dngan perpisahan, klu bg kat sape2 pun mmg trse sgt2 kn coz da 5 thun tp xpela slgi aku kuat n mmpu tgg rse ni smue aku akn cbe trus idup,klu sebaliknye berlaku cyela tiada jln len hnye aku berserah kpdNYA untuk aku kembali padanya... mmg perit nak telan ni smue dngn pnuh ksbran aku tggu die,bkn mntk belas kasihan tp aku uat ini smue krne aku btol2 cntekn die..Ya Allah kau lindungi la aku n kau kuatkan la aku utk trime ni smue, aku tau mmg ssh nak jlni idup2 tnpe owg yg slme ni bg smgt kat aku ttibe die hlg dri pndgan jauh mhupun dekat.. perjumpaan terakhir mmberi satu kngan yg terindah dlm idup aku,aku yakin suatu hari aku akn dpt owg yg le syg aku n trime aku seadnye.. xsmue owg smpurne dlm dnie ni tp ckup la dngn ape yg kt ade ni.. byk sgt kenangan yg terindah dlm idup aku ble brde di smping die n smue itu lenyap dlm skelip mte saje...

tiade lagi gelak tawe..
tiade lagi gurau senda..
tiade lagi rse bhgie..
tiade lagi yg bole uat aku tersyum stiap hari..
tiade lagi deringan hp..
tiade lagi perkataan yg sering di lafakan (syg b)
tiade lagi pujuk rayu...
tiade lagi mnje...
tiade lagi tempat aku mengadu...

dan...

aku hilang smue...

ckupla skli kau lafazkan kate perpisahan wlupun berulang2 kli perkataan itu di sebut, aku bagaikan di dlm suatu keadaan yg sgt sakit ble kate perpisahan itu di ugkapkan... xpela mybe arini aku akn rse skit cmni n di tinggal bgai skping daun yg ggur jatuh ke tanah.. hncur,perkecai,musnah hati aku!!! sungguh aku tidak pernah rse skit sbgini.. ape slh aku??? hnye bnde kecil n mmbwe sribu kepritan yg sgt dlm.. kau hukum aku dngn kejam,kau campakkan aku,kau biakan aku keseorgan tnpe rse kasihan.. aku xlayak uat die,aku hnye insan yg mnumpang ksih syg pd drinye.. TERIMA KASIH CINTA!! kau da sedarkan aku dari terus hanyut..

igtla wahai teman..

tiade pnyesalan bile kau ketahui aku akn pergi jauh dlm idup kau.. aku akn cbe idup seorg dri n kau da ajar aku idup tnpe kau slme 3bulan.. aku akn terus jlni tnpe kau d sisi n aku mntk kau halalkan ape yg kau da beri pada aku.. tiade ugkpan syg yg sllu di dengari, kau la insan yg pertme yg bertahkta di hti aku.. aku mntk maaf di ats ksilpan aku n aku trime seadnye.. cayela cintaku sudah terpdam utk sape2, trime kasih kerana uat aku jdi cmni.. aku tau idup aku akn tersekse n kau tau aku bkn jenis yg kuat...tiade ape2 yg aku igt bg tp satu perkataan sudah ckup uat aku trus bangkit iaitu ALLAH, slme ni lpe padaNYA n tibela skunk aku kembali.. 

secebis kata2 terakhir uat aku..

b...

terima kasih kerana uat orkit hlg arah, orkit xkuat b..orkit lemah sgt2 dlm keadaan yg cmni..b da lepaskan orkit n orkit trime seadnye, cinte xbole di pkse..orkit cbe nak pjuk b tp orkit rse da xde harapan so biala orkit mmbwe dri tnpe b pasni...thankz syg!! xlme lg b da ade kereta kn? igt lg jnji b kat orkit nak bwk orkit gi genting cti rye ni tp itu smue hnye tinggal kenangan...tmpat honeymon kite pun b da jnji nak bwk tp tidak kesmpaian, inilah jodoh b..skuat mne kt setie pun klu b bkn utk orkit,mmg tidaklah la orkit milik jdi b...smue da tertulis, arini biala orkit terluke awl n jgnla ia berlaku ble kt berkhwin..suratan tkdir da mnentukan sglenye,orkit arap b le jge dri b n doakanla orkit k,b jge nme bek b..biala ni rhsie kt sje, bwk kereta hati2 k..aggpla mggu lepas satu perjumpaan yg terakhir uat kt... thankz a lot!! orkit xpnh rse epy cmni ble dpt b tp da ni ketentuannye orkit redha...orkit akn jge dri orkit, satu je orkit mntk tlg doakan orkit tng.. 

salam terakhir..

cintaku mtiku hnye untukmu!!!







No comments:

Post a Comment